:: آموزش خوانندگی پاپ و سلفژ - قسمت آخر ::
:: آموزش خوانندگی پاپ و سلفژ - قسمت آخر ::
  • مربوط به موضوع » <-PostCategory->


دانلود بخش نخست آموزش خوانندگی

دانلود بخش دوم آموزش خوانندگی


دانلود بخش سوم آموزش خوانندگی

دانلود بخش چهارم آموزش خوانندگی

دانلود بخش پنجم آموزش خوانندگی

دانلود بخش ششم آموزش خوانندگی


دانلود بخش هفتم آموزش خوانندگی


دانلود بخش هشتم آموزش خوانندگی

دانلود بخش نهم آموزش خوانندگی


دانلود بخش دهم آموزش خوانندگی


دانلود بخش یازدهم آموزش خوانندگی


دانلود بخش دوازدهم آموزش خوانندگی


دانلود بخش سیزدهم آموزش خوانندگی


دانلود بخش چهاردهم آموزش خوانندگی


دانلود بخش پانزدهم آموزش خوانندگی


نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت16:34---1 شهريور 1393
با سلام. خیلی ممنون از مطالب خوبتون.ولی قرار بود لینکهای 11 تا 15 رو که غیر فعال بودن اصلاح کنید.!!!ما همچنان منظریم
پاسخ:سلام تصحیح شد


ایوب
ساعت19:40---9 مرداد 1393
با سلام
ازتون ممنونم من خیلی از این آموزش استفاده کردم مرسی خواهش میکنم قسمت آخرش رو هم فعال کنین بشه دانلود کرد خواهش میکنم.
پاسخ:سلام تصحیح شد


ایمان
ساعت19:12---3 مرداد 1393
آقا چرا لینکا درست نمیشن من به قسمت آخر نیاز دارم لطف کنید درستشون کنید؟؟؟
سلام تصحیح شد


امین
ساعت15:49---3 ارديبهشت 1393
توروخدااین قسمت آخرواصلاح کنین نمیشه دانلودکرد

fatemeh.mz
ساعت13:33---30 فروردين 1392
با سلام اول از همه چیز ممنونم از سایت عالی و مفیدتون...

بعد هم اینکه می خواستم خدمتتون عرض کنم که لینک قسمت های سری آخر به طور کلی غیر فعال هستن...

پاسخ:اره دوست عزیز غیرفعالن ودیگه نمی شه کاری کرد


همایون
ساعت19:29---14 بهمن 1391
ضمن تشکر فراوان عرض میشود که لینکهای 11 تا 15 فعال نیستند. لطفا اصلاح کنید.
پاسخ:خیلیا در خواست دادن اما هنوز به دستشون نتونستیم بیاریم چون قدیمی بودن اما حتما درست میشن


salla
ساعت23:11---6 بهمن 1391
mamnun ke gozashtin vali hame linkaye seri 3vom kharabe ha
پاسخ:چشم اونم درست میکنیم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: